GHID DE CUMPARATURI

GHID DE CUMPARATURI

 

 

 

Sa cumperi pe elegantlady.ro este foarte simplu. Trebuie doar sa urmezi acesti pasi:

    1. Alege sectiunea (femei, barbati, copii), formatul (colectia) si familia (tipul articolului).
    2. Vizualizeaza produsul/produsele care te intereseaza. Printr-un simplu clic, fotografia se poate mari pentru a vedea detaliile si partea din lateral, spate a produsului, materialul, marimile disponibile, codul si pretul.
    3. Selecteaza un articol si adauga-l in cos. Poti continua cumparaturile sau poti plasa comanda.
    4. Alegeti o metoda de livrare.
    5. Selectati o metoda de plata.
    6. Confirma comanda.
    7. Vei primi un e-mail de confirmare a comenzii.

 

INFORMATII GENERALE

 

  • Unde vindem online?

 

In prezent puteti face cumparaturi doar in Romania.

 

  • In cate limbi se poate naviga pe site?

 

Limba de navigare pe elegantlady.ro este: romana.

 

  • Preturile din magazinul online si cele din magazinul de la sediul societatii sunt aceleasi?

 

Da, dar daca ar exista orice diferenţa intre preţurile care apar pe pagina web si cele de pe etichetele articolelor vestimentare, preţul corect ar fi cel de pe bonul de cumparare.

 

  • Care este politica privind ajustarea preţurilor?

 

Nu efectuam ajustari in cazul articolelor ale caror preţuri initiale au fost reduse.

 

  • Se inlocuiesc articolele cu mentiunea “epuizat”?

 

Daca un articol este epuizat, vom incerca sa il confectionam cat se poate de repede. Daca nu mai poate fi confectionat din motive justificate, il vom retrage de pe site.

 

  • Voi primi acelasi produs pe care il vad in fotografie?

 

Da, cu exceptia acelor produse cu procese artizanale care ar putea prezenta diferente minime in forma finala. Unele produse se pot personaliza, in functiede comanda clientului, in acest caz – imaginea de pe site este cu titlu informativ – exemplu.

 

  • Este posibil sa primesc informatii periodice pe e-mail cu ultimele noutati si oferte de la elegantlady.ro?

 

Da. Accesand “Newsletter” vei primi informatii privind ultimele noutati, lookbook-uri si evenimente de la elegantlady.ro.

 

  • Pot sa ma dezabonez de la Newsletter-ul de la elegantlady.ro?

 

In sectiunea “Newsletter” vei putea sa te dezabonezi cu usurinta. Completeaza datele si selecteaza “Trimitere”.

 

  • Cum recuperez parola daca am uitat-o?

 

Daca ai uitat parola, poti sa o recuperezi din sectiunea Log-in. Introdu adresa ta de e-mail si iti vom trimite un e-mail cu instructiunile pe care trebuie sa le urmezi.

 

  • Cum ma pot asigura ca am facut comanda?

 

Dupa ce ai plasat comanda, vei primi un e-mail de confirmare. In cazul in care nu il primesti, contacteaza departamentul nostru de relatii cu clientii la nr. de tel: 0770270737.

 

 

  • Pot sa aflu starea comenzii mele?

 

Da, poti vedea starea actualizata a comenzii tale in timp real. Daca ai ales metoda de livrare prin curier – pe baza nr. AWB pe care il primesti prin email odata cu confirmarea livrarii.

Daca nu esti inregistrat, da clic pe linkul “Informatii comanda” din e-mailul de confirmare.

 

  • Pot elimina vreun articol din comanda mea?

 

Da. Din cosul de cumparaturi vei putea elimina articolele pe care nu le doresti, atata timp cat nu ai finalizat procedura de plasare a comenzii.

 

  • Imi pot anula comanda?

 

Da. Iti vei putea anula comanda, daca starea acesteia permite anularea. Pentru aceasta, acceseaza sectiunea „Comenzi si returnari” din contul tau.

Daca nu esti inregistrat, acceseaza linkul “Informatii comanda” din e-mailul de confirmare si da clic pe anulare.

 

  • Ce trebuie sa fac daca primesc un articol cu defect?

 

elegantlady.ro vinde numai articole in stare perfecta, prin urmare, daca primesti in mod exceptional un articol cu defect, contacteaza departamentul de relatii cu clientii: 0770270737.

 

 

  • Ce trebuie sa fac daca primesc alt articol decat cel comandat?

 

Daca din greseala primesti un articol pe care nu l-ai comandat contacteaza departamentul nostru de relatii cu clientii: 0770270737.

 

PLATA

 

  • Ce metoda de plata pot utiliza pentru a cumpara?

 

    • Plata cu card direct pe site,
    • Ramburs la primirea coletului prin posta sau curier,

 

  • Din ce motiv poate fi respins cardul meu de credit?

 

Cardul tau poate fi respins din urmatoarele motive:

      • Cardul poate fi expirat. Verifica sa nu se depaseasca data de expirare a Cardului.
      • Este posibil sa se fi atins limita maxima a Cardului. Contacteaza banca pentru a verifica sa nu se fi depasit suma permisa pentru a cumpara cu cardul tau.
      • Este posibil sa se fi introdus o informatie gresita. Verifica sa fi completat corect toate campurile necesare.

 

 

  • Se poate emite factura catre firma mea?

 

Da. Trebuie doar sa marchezi optiunea “firma” la date personale si sa completezi datele fiscale pe care ti le solicitam.

 

  • Utilizarea cardului meu de credit pe site se realizeaza in conditii de siguranta?

 

Da, datele se transmit prin conexiuni criptate cu SSL. La plata cu carduri de credit si debit este necesara introducerea codului CVV (Card Verification Value) imprimat pe card, care este folosit ca masura de securitate in cadrul tranzactiilor din comertul electronic.

Desi ne desfasuram activitatea in moneda locala, va rugam sa retineti ca institutia dumneavoastra financiara ar putea aplica o taxa suplimentara la suma totala a comenzii dumneavoastra, din cauza cursului de schimb valutar.

LIVRARE

 

  • Unde pot primi comanda?

 

Poti primi comanda la adresa dorita (la domiciliu, la serviciu etc. – niciodata la o casuta postala) sau in magazinul de la sediu, la alegerea ta.

 

  • Cat dureaza livrarea comenzii?

 

Termenele de livrare depind de tipul de livrare selectat.

      • Standard : in 3-5 zile lucratoare
      • In cazul in care se confectioneaza produsul la comanda sau necesita persoalizare – termenul de livrare se stabileste de comun acord la telefon.

 

  • Cat trebuie sa platesc pentru livrare?

 

    • Tarif standard de livrare a produselor comandate pe site este de 20 leiGRATUITA (PENTRU COMENZI INCEPAND CU 250 lei)
    • Serviciul de expedieri este asigurat de Fan Courier Express, fiind disponibil in toata Romania, iar numarul localitatilor deservite fara a plati taxa de kilometri parcursi extra creste in fiecare an, in acest moment ajungand la 3.693. Verifica localitatea in lista de aici: – link locatiiFAN_fara_taxa_suplimentara
    • Serviciul de livrare door-to-door este indisponibil in anumite zone din tara (verifica lista aici – link catre lista: Fisier-localitati-greu-accesibile-pentru care se percepe tarif suplimentar), din cauza accesului dificil sau restrictionat. In aceste localitati, livrarile pot fi plasate si preluate de la cele mai apropiate agentii FAN Courier, pentru verificarea costului suplimentar clic aici pentru calcul exact: link: https://www.fancourier.ro/acoperire/
    • Daca se impun costuri suplimentare, din caulza locatiei de livrare,ve-ti fi contactati in vederea informarii cu privire la costurile suplimentare.

 

  • Pot sa urmaresc starea comenzii mele?

 

Da, pe baza nr. AWB primit prin email pentru comenzile livrate prin curier.

 

  • Care este procesul de livrare la domiciliu?

 

Daca ai optat pentru livrarea la domiciliu, iti vom trimite un e-mail pentru confirmarea expedierii coletului (in momentul in care comanda ta este pe punctul de a iesi din depozit), altul cu un numar de urmarire (cu link spre site-ul companiei de curierat) si curierul te va contacta prin intermediul unui sms sau e-mail pentru a te informa in legatura cu livrarea comenzii tale.

SCHIMBURI SI RETURNARI

 

  • Trebuie sa platesc ceva daca solicit un schimb sau o returnare?

 

Nu. Schimburile si returnarile sunt gratuite. Doar costurile privind transportul produselor de la dumneavoastra va presupune achitarea transportului la curier.

 

  • Care este termenul in care se poate efectua un schimb sau o returnare?

 

Toate returnarile sau schimburile trebuie sa aiba loc in termen de 14 zile de la data e-mailului de confirmare a expedierii.   Mai multe informatii in Conditiile de cumparare.

elegantlady.ro isi rezerva dreptul de a refuza returnarile comunicate sau trimise dupa expirarea termenului stabilit sau articolele care nu se afla in starea in care au fost primite.

 

  • Cum pot efectua un schimb sau o returnare?

 

      • Domiciliu: vom trimite la adresa indicata de dumneavoastra un curier care sa ridice articolele pe care doriti sa le returnati, sau va alegeti dumneavoastra oricare curier, va revine responsabilitatea achitarii transportului.

Daca ati efectuat comanda in calitate de invitat, veti putea solicita o returnare accesand linkul din e-mailul de confirmare a comenzii.

 

  • Pot sa pastrez articolul initial dupa ce am solicitat un schimb online pe elegantlady.ro?

 

Nu. In cazul in care trec cele 14 zile de la solicitarea de schimb si nu am primit inapoi articolele initiale, vom percepe suma reprezentand contravaloarea acestora prin metoda de plata folosita initial.

 

  • Odata ce am schimbat un articol, pot sa mai solicit returnarea noului articol online pe elegantlady.ro?

 

Da. Aveti la dispozitie 14 zile de la data la care v-am confirmat noua expediere.

 

  • Pot sa schimb sau sa returnez orice articol?

 

Da, atat timp cat articolele se afla in stare perfecta si au etichetele corespunzatoare.

Cand voi primi contravaloarea produselor returnate?

Veti primi contravaloarea prin aceeasi metoda de plata utilizata pentru efectuarea cumparaturii, intr-un termen estimat de 14 zile, in functie de institutia dumneavoastra bancara.

TEHNOLOGIE

 

  • Ce browsere trebuie sa folosesc pentru a vedea pagina web elegantlady.ro corect?

 

Pagina elegantlady.ro este optimizata pentru vizualizare in Google Chrome 44 sau o versiune ulterioara, Safari 8 sau o versiune ulterioara, Mozilla Firefox 45 sau o versiune ulterioara, Microsoft Internet Explorer 11 sau o versiune ulterioara si Microsoft Edge 12 sau o versiune ulterioara.

 

  • Care este rezolutia optima a ecranului?

 

1.024 x 768 si rezolutii mai mari.

 

  • Cumparaturile de pe elegantlady.ro online se realizeaza in conditii de siguranta?

 

Da. Poti cumpara fara probleme, deoarece depunem toate eforturile pentru a asigura toate mijloacele necesare menite sa garanteze siguranta efectuarii cumparaturilor si a datelor personale.

ARTICOLE RETRASE

La elegantlady.ro, depunem toate eforturile pentru a asigura calitatea maxima a produselor noastre. In consecinţa, dorim sa ne informam clientii cu privire la articolele retrase de la vanzare.

In acest moment nu are loc nicio actiune de retragere a produselor.  Pentru mai multe informatii privind retragerile anterioare de produse, contactati departamentul nostru de relatii cu clientii: 0770270737.